Mjölby

Leo, Jag & Tove var ute och gick i mjölby och hittade på massor av roligheter på våran promenix :)
 
 
En nöjd Leo som får vara ute på en av hans favorit rundor :)
 
 
Leo som flirt blinkar ;)
 
 
 
 
 
 
Detta är en av mina favorit bilder på min ögon-sten! :)
 
 
 
Sen gick vi ner i "rally-gropen" eller vad man ska kalla det? :P
 
 
 
 
Sen hittade vi......ja, jag vet inte riktigt vad det är? 
 
 
 
Hoppa över däckena var roligt :)
 
 
Och sen på vägen hem hittade vi en grav? kanske? Jag vet inte riktigt vad det är? Men vi hade det kul på våran promenix :)
 

Kommentarer
Postat av: Tove McGrath

Åh vilka fina bilder på Leo-bus <3 jag gillar den 5:e bilden tror jag det blir :D så fint med de där orangea blommorna i bakrunden :3

2012-07-16 @ 08:41:12
URL: http://husmusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0