Ponnytrav

Idag var Leo, jag och Siw på ponnytrav i mantorp då min sysling skulle tävla där med sin ponny. Det var väldigt kul att se faktiskt. Allt från stora till små hästar fanns där. Och en hel del hundar med. Men Leo han var jätte duktig efter 15 min så låg han ner och kållade på hästarna som travade för bi. Det var mycket folk med men Leo låg ner och var väldigt lugn. Vilket jag blev förvånad över men jag är jätte stolt över min Leo-bus. :)
 
 
Leo som sitter lugnt vid trav banan.
 
 
Leo som kollar ut genom staketet efter någon häst.
 
 
 
fast sen när Leo vände sig om då travde det förbi en ponny :)
 
 
Här kommer alla ponnys.
 
 
Min sysling är nr 9 :)
 
 
Och det slutade med att hon kom på plats 3, vilket hon var nöjd med. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0